fbpx
banner kalkulator

 

Kalkulator zapotrzebowania kalorycznego

Nowa Wersja Kalkulatora który jest pod adresem https://www.dobramicha.pl/bilans/

Nowy kalkulator i stary oparty jest o wzór Mifflin St. Jeor a co za tym idzie nowy kalkulator liczy tak samo jak stary ale wygląda lepiej.

Zapraszam do korzystania 😀

Wiek

Płeć

Waga

Wzrost

Aktywność

Twój CPM to: 2000
kalorii na dzień
Twój PPM to: 2050
kalorii na dzień

Wprowadzone wartości: , lat, waga: kg, wzrost: cm, aktywność:

Co dalej??? Poniżej garść informacji !!!

PPM, czyli Podstawowa Przemiana Materii.
Ilość kalorii potrzebna do prawidłowego funkcjonowania organizmu, uwzględnia wydatek energetyczny na wszelkie czynności życiowe (praca serca, jelit itd.)

CPM, czyli Całkowita Przemiana Materii.
To suma PPM oraz tego, co robimy na co dzień: treningi, spacery, praca, praca w domu – sprzątanie, opieka nad dziećmi itd.

Aby schudnąć musisz od Twojej liczby CPM odjąć odrobine kalorii, ile? 

Jeśli twój bilans kaloryczny jest w okolicach 2000 kcal, odejmij sobie 200-300 kcal aby uzyskać deficyt kaloryczny na którym zaczniesz chudnąć!

Natomiast jeśli twój bilans jest w okolicach 2500 kcal i więcej wtedy odejmij 400 kcal aby uzyskać deficyt kaloryczny na którym chudniemy.

Sugeruje aby nie zbliżać się do wartości PPM (im bliżej ppm na starcie, tym szybciej waga może stanąć i zaczną się kłopoty).

Przykład!!!

Jeśli przykładowo wynik wyszedł Tobie 2100 kcal odejmujesz sobie 200 – 300 kcal i jesz codziennie w przedziale 1800 – 1900 kcal !!!

Jeśli masz wynik 2500 kcal odejmujesz 400 kcal i jesz codziennie około 2100 kcal !!!

NIGDY NIE ODEJMUJEMY KALORII OD LICZBY PPM!!!